Alla inlägg den 15 september 2010

Av Anna - 15 september 2010 16:00

Bloggade ju inte igår, mådde alldeles för dåligt för det, är trött på att dom som ska hjälpa mej med kartläggning, och så småningom arbetsprövning, gärna vill dra i de gamla, jag vill ej snacka om det som varit innan, utan jag vill se framåt här i livet..och det tror jag dom flesta vill.

 

Var ju och övningskörde på körskolan igår, och det gick inte alls som det skulle...antagligen för jag tänkte på det som dom höll på att snacka om innan..så jag mådde psykiskt dåligt igår, för det gick dåligt...känns ju som ett steg tillbaka lite.

 

Snart ska ja till OKQ8 och lämna ett paket som ska tillbaka och hämta ett paket fr Halens som ska innehålla denna skjorta på bilden nedanför

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards