Alla inlägg den 27 september 2010

Av Anna - 27 september 2010 19:52

Findus delar ut, först till kvarn..skynda dig!

 

Obs du måste ha facebook konto för detta

 

http://www.findus.se/kampanjer/fa-en-ugnsratt/

Av Anna - 27 september 2010 15:43

Tur i oturen kan man säga att jag hade haft lite idag. Så sent som i förrgår såg jag att jag hade en körlektion idag, och då var det föresent att ringa och avboka den, ville egentligen inte för det var ju med min "gamla" körlärare som jag ej gillade, men när jag kom till körskolan visade de sej att han inte var där alls idag så alla lektioner som var idag var flyttade till den nya körläraren istället (som jag skulle ha), så idag gick det väl hyfsat att köra.

 

Sen var jag och min mor på spisen och åt dagens rätt, det var väl sådär, efterrätten var glass, och det var polkagris glass men det gillade jag inte.

 

Gick lite på stan efter vi hade ätit, jag köpte en liten zinkkruka, i en av dom nya inredningsbutikerna som finns i stan, som jag ska försöka göra något slags blomarrangemang i hade jag tänkt, även fint till jul med hyacint i (bild kommer senare)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards