Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 7 september 2010 23:51


Avslutar denna dagen med hallon mousse och lite tv.

 

  

 

  

Av Anna - 7 september 2010 12:00

Har nu varit vaken i en timme drygt. Idag blåser det väldigt mkt ute  riktigt höst väder idag.

Ska äta frukost nu, sen blir det nog att cykla till Willys och panta lite, och senare i eftermiddag ska min bror komma, vi ska in till abk och hämta ut biljetter till deras jubileum i november på Kristianstad Arena, vilket e gratis för alla hyresgäster inom abk.

Av Anna - 6 september 2010 23:37

Denna dag lider nu mot sitt slut. Sitter just nu och har biggest loser i tv4 play i bakgrunden.

Idag har jag sovit på tok för länge *fy på mej* sov ju hos min mor i natt, igår övningskörde jag till och från Simrishamn 

Åkte hem vid halv fem i eftermiddags, tog en runda på stan också, köpte en topp på cubus, och eftersom jag hade rikspresentkort från GratisBio på 50 kr så blev toppen bara 49 kr  

(bild på toppen finns här nedanför)

  

 

Imorgon måste jag upp tidigare, för jag har tänkt cykla till körskolan och plugga lite teori, och kolla om det finns några lediga körtider.

 

Av Anna - 6 september 2010 19:22

Vilket program ska man kolla på? det är frågan det.

Ullared börjar ju med ny säsong idag, och på tv4 är det premiär för biggest loser sverige.

Av Anna - 5 september 2010 14:35

Vaknade runt tolv tiden, sen vid två tiden tvättade jag, sen blev det städning. Igår gjorde jag pizza för första gången med kungsörnens pizza mix och den blev jätte god! (här ser ni även en bild på pizzan)



 

 

Sen vid sju tiden kom några kompisar till mej, vi festade lite grann men jag drack inte så mkt, eftersom det var länge sedan sist. Hade även en dejt här men tyvärr så kände jag att vi ej passar ihopa..så det är bara att leta vidare   men här är i alla fall en bild på min kompis och hennes pojkvän.

(Är glad att vi är vänner igen )


      

 

Idag vaknade vi rätt sent, fast vi kom hem redan vid halv två eftersom det var jätte trist på Bånken (fd Banken). Nu väntar jag på att min bror ska komma så jag kan åka med han hem till min mor, ska övningsköra idag hade jag tänkt  

Av Anna - 4 september 2010 14:28

Hej och välkommen till min nya blogg! har tidigare bloggat på metrobloggen.

Välkommen hit ni som tidigare följde min andra blogg!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards