Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 31 oktober 2010 23:17

Var eftermiddags en sväng i Bromölla med min bror, vi var först på möbelaffären, och där hittade jag en liten fin bordsgran som jag ville ha men tyvärr var priset alldeles för högt. Sen körde vi vidare till maxii bromölla och där hittade jag en exakt likadan gran för ett mycket mindre pris, närmare bestämt 79 kr   (möbelaffären tog 210 kr för exakt likadan gran )

 

  

Av Anna - 30 oktober 2010 21:14

Eftersom jag inte klädde ut mej idag, så klädde ut jag mig genom paint :P

 

  

 

 

Av Anna - 28 oktober 2010 23:02

Har under en längre tid gillat olika zink prylar, och idag köpte jag en liten skopa i en av Kristianstads nya inrednings butiker tror den butiken heter House of hildur men är inte säker. Skopan ska jag nog använda för att dosera tvätt medel..

 

  

Av Anna - 25 oktober 2010 21:47

Fick för mej att baka kladdkake muffins när jag kom hem idag, och dom blev jätte goda!  har haft några bekanta här ikväll också som fick smaka, vi såg sista avsnittet av Ullared.

 

  

 

Visst ser dom goda ut :P

Av Anna - 21 oktober 2010 22:46

Har länge velat köpa en ny smörgåsgrill, för den ja har börjar bli dålig, men har ej hittat någon med rätt pris, men så igår på clas ohlson hittade jag en obh nordica single snack för endast 99 kr. Det räcker bra för mej med att kunna göra en macka. Verkligen ett fynd!

 

  

Av Anna - 19 oktober 2010 23:14

Ikväll har jag test bakat en chokladmousse tårta, och resultatet blev väl sådär, fick inte riktigt till själva mousset som det skulle varit, ska snart testa äta den...blir spännande.

 

  

 

 

Av Anna - 18 oktober 2010 19:32

Idag har jag verkligen känt mej rastlös, i alla fall på min arbetspraktik, det fanns inget att göra förutom att sitta på en stol och glo och vänta ut tiden. Hoppas det kommer något som man kan göra snart..orka bara sitta o glo liksom..jag vill ha något att göra.

 

Gick i alla fall på stan en liten runda efter praktiken och hittade en snygg tröja/tränings tröja på Stadium...som jag vill ha, den var verkligen jätte skön, men finns bara en kvar i min storlek i den färgen som jag vill ha.

 

  

 

 

Av Anna - 16 oktober 2010 17:58

Har varit på Kristianstad Arena nu i eftermiddag, för det var gratis uppträdande av bland annat pop gruppen Timotej som slog genom i melodifestivalen med låten "Kom" och här är lite bilder på dom som jag tog.

 

 

        

Ovido - Quiz & Flashcards