Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Gullig gran

Av Anna - 31 oktober 2010 23:17

Var eftermiddags en sväng i Bromölla med min bror, vi var först på möbelaffären, och där hittade jag en liten fin bordsgran som jag ville ha men tyvärr var priset alldeles för högt. Sen körde vi vidare till maxii bromölla och där hittade jag en exakt likadan gran för ett mycket mindre pris, närmare bestämt 79 kr   (möbelaffären tog 210 kr för exakt likadan gran )

 

  

 
 
Ingen bild

..

1 november 2010 15:59

jag hade inte betalt en spänn för den fula granen!

Anna

2 november 2010 14:24

How cares liksom? vem har bett om din åsikt? plus alla har vi olika smak

 
Ingen bild

Maja

1 november 2010 17:37

Jag tyckte också den var skitful, hade inte velat ha den om dom så hade betalt mej för att ha den:) Och gran,det är november. Ganska tragisk att granar ska sågas ner bara för att "pryda" hem:(

Anna

2 november 2010 14:23

Du behöver ej bry dej om vad jag köper, plus det är ej någon äkta gran heller, kanske såg så ut?

 
Ingen bild

Maja

3 november 2010 14:34

Som sagt, vi har alla olika smak, tack och lov. Och du måste ju tåla kritik, det är ju en allmän sida som alla kan läsa. Eller vill du bara ha medhåll? Såg inte att det var en plastgran, var kanske en dålig bild, men då har du ju räddat en gran iallafall:)

Anna

4 november 2010 11:21

Kanske svårt att se att det är en plstgran eftersom där e kottar i. Nä klart man kan tåla kritik men ibland mår man bättre och ibland sämre p g a av olika saker och då reagar man olika ju. Hade ej kunnat ha en riktig gran för e allergisk mot de, plus det barrar ju.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 november 2011 16:06

Finns nu mera på följande adress   http://annasbakoinredning.bloggplatsen.se   fortsätt att följa mej där! ...

Av Anna - 27 oktober 2011 14:53


 

Av Anna - 17 oktober 2011 18:38

    P.s vill ni ser fler bilder gå in på styleroom.se och sök på Annas_Home ...

Av Anna - 25 september 2011 22:45


   Nonstop cookies24 st125 g smör3 dl socker2 ägg4,5 dl vetemjöl1 dl kakao2 tsk vaniljsocker1 tsk bakpulver1/2 tsk saltNonstopVispa ihop rumsvarmt smör och socker. Vispa ner äggen. Blanda ihop vetemjöl, kakao, vaniljsocker och salt och rör ner det ...

Av Anna - 22 september 2011 23:32

       

Ovido - Quiz & Flashcards