Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 8 november 2010 23:08

Var i Malmö igår på de nya möbelvaruhuset, som är lite som ikea men ändå inte. Jag blev inte speciellt imponerad av de, dom flesta möblerna för mkt dyrare än Ikeas (i alla fall de jag ville ha), plus att det verkligen var udda möbler där också. Vissa möbler såg precis ut att ha kommit direkt från skogen.

Köpte endast två saker där, och det var en bricka (fat) med en tomte på och någon slags sak som man har till julkulor istället för band.

Av Anna - 7 november 2010 00:05

Var inne på hemtex.se en runda och kollade lite och där hittade jag snygga bordstabletter, som min kompis ville ha en gång när vi var på hemtex men fanns bara en kvar, så det blev inget köp. Så nu har vi beställt ihopa så delar vi på frakten, jag beställde en bara och hon och hennes pojkvän beställde fyra stycken. Ja ska ha min tablett när jag sitter och äter framför tvn för att ej spilla på mitt fina soffbord.

 

  

 

Av Anna - 4 november 2010 11:22

Igår kväll var jag och en kompis på bio och såg "Himlen är oskyldigt blå", den var ganska rolig, men man fick en liten chock i början och började nästan undra om man hade kommit rätt :P ja ni får själva se fimen så kommer ni förstå vad jag menar. Björn Kjellman spelar den alkoliserade pappa, och han gör rollen ganska bra tycker jag.

 

Är på samhall just nu och fördriver mina sista minuter framför datorn eftersom det inte finns mer jobb för mej idag.

Ovido - Quiz & Flashcards