Alla inlägg den 15 december 2010

Av Anna - 15 december 2010 23:09

Skulle gärna vilja ha ett babellfat mini i svart, hade passat bra hemma hos mej med tanke på min inredning o så. Älskar prylar i svart o vit. Och detta mini babellfat är lagom stort. Perfekt för allt det som jag har bakat nu till jul  

 

  

Av Anna - 15 december 2010 18:04

Ni som kommenterar på min blogg, man kan verkligen undra är ni avundsjuka? eller vad är ert problem?

Jag kan inte hjälpa att jag inte får något jobb, har sökt ganska många.

Sen att jag är ledig nu det beror på att jag är i FAS 3 som det heter, och därför kom jag ut på samhall, och måste därför ta ut mina dagar innan dom försvinner, man har ett år på sej från med när man blev in skriven i JOB.

Jag har ny period i maj nästa år, därför ville jag ta ut mina dagar nu i December, annars kunde jag väntat, men det är mitt val ingen annans.

 

Sen är ett av mina STORA intressen att baka, och vad jag vet så är det billigare och baka än att köpa färdigt, har jag fel eller? Dessutom är det en sysselsättning.

Skapa flashcards