Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 8 december 2010 21:48

Den 2.a december fick jag svar av spåkulan på facebook, att en förlorad sak kommer fram igen, och då tänkte jag direkt på tomteluvan som jag hade till min kanin förra året. Och idag hände det, jag hittade tomteluvan hemma hos min mor, kan fortfarande inte förstå detta. Är inte detta helt ja..vad ska man säga!?

Av Anna - 7 december 2010 22:01

Skrev ju igår kväll ett inlägg om att jag sökte efter svarta julgranskulor, och det dröjde inte så länge tills jag hittade sådana. Smidestian här i Kristianstad sålde nämligen  Köpte två "förpackningar" som innehöll 3 kulor vardera, en vit som var glittrig, en svart blank och en svart med mönster på. Dock kommer jag inte använda dom med mönster på.

 

  

Av Anna - 6 december 2010 23:51

Sitter och spånar efter svart julgranskula som jag hade tänkt hänga i ett av mina fönster, har blivet lite av en svart/vit fantast just nu :) Hittade denna på buttericksedge.se men har inte bestämt mej för någon än.

 

  

Av Anna - 5 december 2010 23:38

Har varit på stan idag och gjort lite ärenden, och jag fastnade för denna ovaliga pumptvål ( finns på KappAhl) i form av en is björn med en röd halsduk, fint att ha på toa såhär till jul  

 

  

Av Anna - 5 december 2010 12:36

Idag har jag lite som jag måste göra

 

Skicka in viktiga papper till försäkringskassan.

Lämna tilbaka filmen som jag hyrde igår ( senast klockan sex )

 Köpa tejp så jag kan skicka tillbaka ett paket.

 Köpa mer julklappspapper + band (kanske)

 Hämta ut gratis schampoo på Domus ( schampoo fr Gliss )

 Lämna in medlemsansökan för Club KappAhl.


Av Anna - 4 december 2010 23:37

Ikväll har jag ätit tiramisu för första gången och, jag passade på att göra en jul tiramisu som innehåller vit glögg och pepparkakor :P

 

  

Skapa flashcards