Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 4 januari 2011 23:29

Att man till och med kan vispa grädde med en batteridriven mjölkskummare?

Det visste i alla fall inte jag, för då hade jag köpt en för många år sedan. Ja fick en rosa mjölk skummare i julklapp i år, och den funkar perfekt, synd bara att det inte fanns stativ till den för jag vet ej var ja ska förvara den någonstans då den inte används. Har därför börjat fundera på att köpa en ny som där medföljer stativ till men kommer ändå fortsätta använda den rosa naturligtvis.

Av Anna - 3 januari 2011 23:38

Igår köpte jag kanske det minsta stekjärnet jag någonsin skådat, så otroligt sött! Perfekt för mej som bor ensam, med ett såhär litet om man t ex bara vill steka ett ägg eller annat.

 

  


Av Anna - 1 januari 2011 23:09

Årets första inlägg, kommer lite sent, men bättre sent än aldrig ju  

 

Har äntligen kunnat ladda upp bilder på styleroom.se dock har jag "bara" två bilder där hittills, men det kommer mera, jag lovar.

 

Nyårsafton firade jag hemma hos min mor.

 

  

 

Här kommer en direkt länk till min sida på styleroom.se

 

http://www.styleroom.se/album/23487

 

  Önskar er ALLA läsare ett riktigt gott nytt år!  

Ovido - Quiz & Flashcards