Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 22 februari 2011 22:53

Har varit och hämtat ut mina muffins idag på Willys, som ja fick helt gratis genom gratisguiden.nu och sedan en länk till willys sida. Ska bli spännande att smaka dessa, jag väntar dock tills torsdag så jag kan bjuda min mor plus några bekanta på dom  

 

  

Av Anna - 21 februari 2011 19:27

Det blir markaronipudding till kvälls mat

 
Av Anna - 20 februari 2011 23:27

Fyndade fyra stycken rustikljus för 25 kr på The Spice Tree här i stan. Dom har just nu 30 % rabatt på alla deras ljus utom doft ljusen.

 

  

Av Anna - 20 februari 2011 21:26

Just nu är det en riktig plåga för min hud p g av detta kalla väder, jag har ju psoriasis för er som inte visste de.

Händerna/fingrarna är värst, sen kommer benen. De kliar blir rött och irriterat...så just nu hade ja önskat att de åtminstone hade varit + 5 utomhus.

Av Anna - 19 februari 2011 15:21

Idag när man gick utanför dörren, så fick man lite vårkänslor, mest p g a av solskenet. Och även att höra fåglarna kvittra lite. Jag fick för mej att cykla en runda till stan, och de var hur skönt som helst, dock lite blåsigt men vad gör de!? Ja köpte en prickig plåtburk på Åhlens, som man t ex kan ha kakor i eller annat.

 

  

 

Just nu befinner jag mej hemma hos min mor, kommer hit lite släktingar ikväll och vi ska äta gott och se på melodifestivalen naturligtvis!



Av Anna - 18 februari 2011 19:29

Just nu har jag egentligen inte tid att blogga..ska gå till bussen nu kommer att skriva mer när jag är hemma igen :)

Av Anna - 16 februari 2011 22:26

Var inne en sväng på skopunkten idag, och köpte dessa otroligt bekväma ballerina skorna för 74 kr (25 kr hade ja på nilson group kortet tillgodo).

 

  

Av Anna - 15 februari 2011 23:10

Kunde inte låta bli att köpa denna färgglada tröja på H&M idag, snygg till leggins/tights, eftersom tröjan är längre i modell.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards