Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 31 mars 2011 23:53

Skulle vara lite rolig med min pannkaka som jag nyss gjorde, med bobs kläm flaskor kan man ju göra lite roliga "motiv" och denna gång blev det en glad gubbe, eftersom jag kände mej glad vid tillfället.


 

Av Anna - 29 mars 2011 15:36

Smygstartade påsken idag, genom att hänga upp min fina påsk kärring som jag köpte på Netto i lördags.


  


Nu kommer snart min kompis Mattias fr Malmö och hälsar på   

Av Anna - 28 mars 2011 22:28

Har bakat något jag kallar för perfekt dröm, d v s at jag äntligen har lyckats baka drömrulltårta och fått den näst intill perfekt.


 

Av Anna - 24 mars 2011 23:45

Ser ni skillnaden? Jag har naturligtvis smörjt in mig med brun utan sol på benen.

 
Av Anna - 23 mars 2011 21:17

Som dom flesta av er redan vet så har jag schack rutig kakel dekor i köket, dock har det saknas kakel dekor på andra sidan, och har nu valt att endast ha vit kakel dekor på den sidan. Som ni ser på bilden nedanför så är jag inte riktigt klar.


 

Av Anna - 22 mars 2011 17:51

Cyklade in till stan tidigare idag, eftersom det var så fint väder så får man passa på ju, och jag köpte ett mini påsk ägg på åhlens som man kan fylla med godis eller bara ha till prydnad, och eftersom expediten hade glömt fråga mej om jag ville köpa deras brun utan sol creme så fick jag den helt gratis! Perfekt eftersom min gamla luktade härsket.


 



Av Anna - 22 mars 2011 11:19

Från och med idag kan man se om man ska få skatte återbäring, via skatte verkets hemsida, om man har någon form utav e legetimation, själv är jag mkt nöjd med årets återbäring  

Av Anna - 21 mars 2011 23:44

Har spanat lite på nätet efter lite påsk pynt och hittade dessa jätte fina hönor, i många olika fina färger

 (dock föredrar jag sj svart)

                       

Dessa hittar ni på GladSaker.se

Skapa flashcards