Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Smygstart

Av Anna - 29 mars 2011 15:36

Smygstartade påsken idag, genom att hänga upp min fina påsk kärring som jag köpte på Netto i lördags.


  


Nu kommer snart min kompis Mattias fr Malmö och hälsar på   

 
 
Ingen bild

...

29 mars 2011 19:22

Kan du stava till sär skrivning ?

Anna

1 april 2011 23:29

Du det var inget fel på stavningen på de inlägget, så vad f*n snackar du om?

 
Ingen bild

Maria

29 mars 2011 20:38

Jättefin kärring du har köpt :)

Till ... vill jag bara säga Skärp dig!

Anna

1 april 2011 23:30

Tack! :) tyckte den var lagom stor för "mej"

 
Ingen bild

erika

30 mars 2011 19:35

Vad söt den va!


... förstår du innebörden av "jag står för vad jag skriver"? :)

Anna

1 april 2011 23:56

Tycker jag också att den är, dock "råkade2 jag förstöra den, genom att klippa bort en tråd som jag trodde skulle klippas bort, men som tur var finns de nål och tråd så kunde laga den :)

 
Ingen bild

...

30 mars 2011 21:10

Ja, det gör jag! Men även om jag hade skrivit mitt namn så hade ni ändå inte vetat vem jag är. Ska jag skriva mitt personummer också eller ?

 
Ingen bild

Maria

30 mars 2011 21:29

Till ... varför hänger du upp dig på precis allt Anna skriver om? Känner du henne privat eftersom du verkar ha något personligt mot henne?

Till Anna: kolla upp ip-adressen du får när någon kommenterar. Då kan du se vem som skriver kommentaren och förhoppningsvis se om det är någon du känner eller det helt enkelt är någon med för mycket fritid.

 
Ingen bild

erika

31 mars 2011 14:19

Nej ... det räcker med ditt förnamn och en länk till din FB :) eller egen blogg

 
Ingen bild

...

1 april 2011 10:59

Äh, du.. jag tror vi hoppar det.. jag är ett troll som smyger runt på nätet.. På facebook heter jag "Trolli Trolls" , ngn blogg har jag inte.. mouhaha!

 
Ingen bild

Maria

1 april 2011 14:03

Till ... inte behöver du berätta vem du är. Ditt ip-nummer loggas varje gång du gör en kommentar. Har man sen bara tillgång till rätt program så är det en barnlek att hitta vem det är genom ip-numret.
Det är något jag alltid kollar upp när någon kommenterar min blogg.

 
Ingen bild

...

2 april 2011 17:14

Ni som är så duktiga på att söka på ip-nr kan jag också räkna ut att det är väldigt lätt i dagens läge att använda andra människors internet. Tycker synd om den personen ni kommer att anklaga för att vara mig om ni kommer på "vem det är".

 
Ingen bild

Maria

2 april 2011 18:15

Till ... naturligtvis är det lätt att använda försöka "trolla" bort vem man är på internet. Men det går alltid att hitta vem det är även om personen försöker dölja det.

Vad du får ut av att sitta och vara elak på internet vet jag ärligt talat inte. Men hade jag varit du hade jag skaffat en hobby istället.

Anna

2 april 2011 22:43

Tycker också personen i fråga kunde skaffa sej en hobby istället för att hålla på och försöka trycka ner folk!

 
Ingen bild

MatteN

8 april 2011 15:28

Den personen vill bara trycka ner andra så han/hon inte är ensam där nere.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 november 2011 16:06

Finns nu mera på följande adress   http://annasbakoinredning.bloggplatsen.se   fortsätt att följa mej där! ...

Av Anna - 27 oktober 2011 14:53


 

Av Anna - 17 oktober 2011 18:38

    P.s vill ni ser fler bilder gå in på styleroom.se och sök på Annas_Home ...

Av Anna - 25 september 2011 22:45


   Nonstop cookies24 st125 g smör3 dl socker2 ägg4,5 dl vetemjöl1 dl kakao2 tsk vaniljsocker1 tsk bakpulver1/2 tsk saltNonstopVispa ihop rumsvarmt smör och socker. Vispa ner äggen. Blanda ihop vetemjöl, kakao, vaniljsocker och salt och rör ner det ...

Av Anna - 22 september 2011 23:32

       

Ovido - Quiz & Flashcards