Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Säsongen är igång nu..

Av Anna - 1 april 2011 23:32

Nu är tyvärr pollen säsongen här, vilket jag lider av, det började i början av denna vecka, då jag fick nästäppa m.m och dom som man var insåg jag inte att det kunde vara allergin utan trodde jag hade fått problem med min näsa. Tog en allergi tablett innan idag och känner redan en stor förbättring, visste ni förresten att man kan få pollen allergi när som helst i livet? själv trodde jag det var något man hade medfött. Men som jag alltid brukar säga man lär sej alltid något nytt var dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 november 2011 16:06

Finns nu mera på följande adress   http://annasbakoinredning.bloggplatsen.se   fortsätt att följa mej där! ...

Av Anna - 27 oktober 2011 14:53


 

Av Anna - 17 oktober 2011 18:38

    P.s vill ni ser fler bilder gå in på styleroom.se och sök på Annas_Home ...

Av Anna - 25 september 2011 22:45


   Nonstop cookies24 st125 g smör3 dl socker2 ägg4,5 dl vetemjöl1 dl kakao2 tsk vaniljsocker1 tsk bakpulver1/2 tsk saltNonstopVispa ihop rumsvarmt smör och socker. Vispa ner äggen. Blanda ihop vetemjöl, kakao, vaniljsocker och salt och rör ner det ...

Av Anna - 22 september 2011 23:32

       

Ovido - Quiz & Flashcards