Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 31 maj 2011 23:17

Beställde en ny bikini på hm.com igår kväll, det var lite rea på den också   Och så här ser den ut


 

Av Anna - 31 maj 2011 17:24

 

Någon mer än jag som blev sugen på att ta sej ett bad idag? menar mest p g a av det varma vädret som vi har haft idag. Min lilla bassäng har i alla fall kommit på plats idag, plus även lite vatten i.

Av Anna - 29 maj 2011 18:03

Nu börjar det bli tid för lupinerna att blomma

 
Av Anna - 28 maj 2011 18:27

Har träffat min brors nya kvinna i eftermiddags på Naturum här i Kristianstad, jag hade med mej lite kakor och saft så blev en liten mini pick nick kan man säga, synd bara att det blåste så mkt.


 


Efter det så cyklade jag till stan en runda o kollade lite, sen blev det solning i kärringa grillen, och nu ska jag äta lingongrova med ägg och gräslök på :P     

Av Anna - 27 maj 2011 23:53

Detta är mina nya mys byxor, köpte dom idag på Engelbrektsboden, perfekt att ha till vardags.


 

Av Anna - 26 maj 2011 23:08

Har problem med min dator, därför jag knappt bloggar nuförtiden :( men här kommer ett litet inlägg..

Köpte en mini "pool" idag på rusta som jag ska ha hos min mor, kan vara skönt att bara kunna svalka sej när det blir jätte varmt i sommar ju  


  


Av Anna - 18 maj 2011 21:49

Har varit på stan idag, mest för att kolla lite, köpte dock ett nagellack från Isadora på H&M var extrapris just nu, och valde färgen miami blue.

 

Av Anna - 16 maj 2011 23:56

Såg några söta ankor vid scan, var bara tvungen att mata dom med lite gammalt bröd, åh vad glada dom blev. Plockade även lite syren kvistar där, som nu pryder min byrå i hallen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards