Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 3 september 2011 17:54

Var inne på Hemtex idag när ja ändå var i stan, och hittade dessa grytlappar där, eftersom Lagerhaus ej får in grytlappar ur serien "mylla" så fick de bli dessa på Hemtex för 39 kr/ st tycker dom är fina och kul att det står grytlapp på dom på olika språk också   


 

Av Anna - 2 september 2011 15:00

Ungefär vid den här tiden igår så öppnade Lagerhaus äntligen webbshop, dock endast för oss som gillade lagerhaus på facebook. Men det som jag hade tänkt köpa i shoppen fanns ej där, så blev lite besviken...men får hoppas grytlapp "mylla" dyker upp inom snart framtid    dock är jag ändå lite sugen på att beställa vissa andra saker

där som..

  
Plåtburk "mylla"

  
Lagerhaus väska i skogen
  


Bakformar triangel

Av Anna - 2 september 2011 08:00

Köpte lite nya underkläder igår på Vero Moda och H&M, blev två par boxer trosor på Vero Moda och ett pack med tre par Hello Kitty strumpor på H&M

( bara älskar sådana strumpor ).


 

Av Anna - 1 september 2011 23:59

Hittade nyss min gamla blogg här på nätet och gud vad kul det är att kolla genom allt man har skrivet och alla bilder, dock har jag ju blivet ganska dålig på att blogga på denna bloggen.

Och jag var nere i förrådet i källaren och letade efter gamla foto album men hittade inga, dock hittade jag daturmet då min kanin är född och han föddes 2008-08-08 gud e han verkligen 3 år gammal snart..?!


Ovido - Quiz & Flashcards