Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 26 november 2010 14:36

Har nästan precis kommit hem för dagen, har ju först varit på samhall i någon timme sen gick jag på stan lite. Och i stan köpte jag en konstgjord mistel, som jag nu har satt upp vid ingången till mitt vardagsrum/sovrum. Finns på Village för 59 kr...om någon undrar.

 

  

Av Anna - 25 november 2010 23:51

Har gjort fint i mina fönster till advent. Här är en bild från mitt köksfönster. Visst blev de snyggt med ståstjärnan fr Rusta?

 

  

Av Anna - 24 november 2010 20:58

Häromdagen gjorde jag världens enklaste julgodis, nämligen rischoklad, supergott och super enkelt och även gluten allergiker kan äta detta.

 

  

Av Anna - 21 november 2010 23:24

Idag är det en vecka kvar tills första advent, gud vad tiden går fort. Jag brukar ju börja någon dag innan att adventspynta, men får se hur det blir i år. Har inte bestämt mej om jag ska köpa en till ståstjärna på rusta eller ja ska ha ljusstake i ena rummet..

 

Har i alla fall varit på Åhlens idag och köpt hjärtan som jag ska hänga upp sen i min lilla julgran.

Av Anna - 16 november 2010 23:48

Var med om en lite obehaglig sak idag ( alla fall enligt mej var de lite obehagligt ), jag är ju på ett ställe som heter samhall och en äldre man svårt att säga hur gammal han e kanske 40-45 år, började fråga mej en massa, om han kunde få ringa mej någon gång, och sen frågade han om vi kunde gå på bio, och detta trots jag hade sagt nej tre ggr, och sen förföljde han mej ut när jag skulle till min cykel..de var lite sådär..me dont like i alla fall

Av Anna - 15 november 2010 23:12


Gick på stan idag med en kompis efter jag hade varit på samhall och visp så hittar jag en biobiljett mitt på stan :S dock gav jag den till min kompis, ville vara snäll.

 

Har även varit på en frisörbesök idag..var tvungen det var sjukt slitet..så har kapat av c a 10 cm på längden..

(bild kommer så småningom)



Av Anna - 12 november 2010 17:23


Har nästan precis kommit hem från Willys och Mio, tänkte testa min cykel nu efter att ha pumpat däcken, oj vilken skillnad alltså! de är ju precis som att ha en ny cykel  

Av Anna - 10 november 2010 15:22

Har precis varit på rusta och fyndat en ståstjärna för 49 kr, var först meningen att jag skulle ha en stjärna som hänger men blir för krångligt att sätta upp krok plus det kan bli fula märken.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards