Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Visste ni....

Av Anna - 4 januari 2011 23:29

Att man till och med kan vispa grädde med en batteridriven mjölkskummare?

Det visste i alla fall inte jag, för då hade jag köpt en för många år sedan. Ja fick en rosa mjölk skummare i julklapp i år, och den funkar perfekt, synd bara att det inte fanns stativ till den för jag vet ej var ja ska förvara den någonstans då den inte används. Har därför börjat fundera på att köpa en ny som där medföljer stativ till men kommer ändå fortsätta använda den rosa naturligtvis.

 
 
Ingen bild

trOgen läsare

5 januari 2011 12:35

Lägga den i en låda?

Anna

5 januari 2011 22:22

mm får se vad lösningen blir, men har läst att man inte ska lägga den med andra saker i alla fall..

 
Ingen bild

Maja

5 januari 2011 13:59

Ja, vilken smart ide, lägga den i en låda eller om du vill ha den framme, sätt den i en mugg:)Känns ju onödigt att köpa en till, bara för stativet. Och du kan vispa mer än mjölk och grädde, du kan vispa ägg, om du vill göra en äggtody!!!

Anna

5 januari 2011 22:21

Tack för tipsen, jo ja vet, bara de att jag gillade att den var rosa. Behöver lite färg i mitt kök känner jag. Tänkte även pröva att vispa vanilj visp med den, om man bara vill ha lite tex.

 
Ingen bild

trOgen läsare

6 januari 2011 00:51

Lägg den i ett separat fack!

Anna

7 januari 2011 23:32

Har kommit på hur ja ska "förvara" mjölkskummaren, och det blir väldigt enkelt, egenom att ställa den mot väggen helt enkelt. Mot kaklet i köket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 november 2011 16:06

Finns nu mera på följande adress   http://annasbakoinredning.bloggplatsen.se   fortsätt att följa mej där! ...

Av Anna - 27 oktober 2011 14:53


 

Av Anna - 17 oktober 2011 18:38

    P.s vill ni ser fler bilder gå in på styleroom.se och sök på Annas_Home ...

Av Anna - 25 september 2011 22:45


   Nonstop cookies24 st125 g smör3 dl socker2 ägg4,5 dl vetemjöl1 dl kakao2 tsk vaniljsocker1 tsk bakpulver1/2 tsk saltNonstopVispa ihop rumsvarmt smör och socker. Vispa ner äggen. Blanda ihop vetemjöl, kakao, vaniljsocker och salt och rör ner det ...

Av Anna - 22 september 2011 23:32

       

Ovido - Quiz & Flashcards