Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 11 mars 2011 17:08

Här kommer den utlovade bilden på min tofs/tassel

 

  

 

Om ni undrar vad jag har placerat den så är det på toa dörren.

Av Anna - 10 mars 2011 23:54

Har bakat tigermuffins nu ikväll..och dom blev ganska bra!

 

  

Av Anna - 9 mars 2011 21:55

Nu har även jag köpt mej en tofs eller tassel som de heter på engelska. Och det blev en svart, som jag budade hem för 8 kr på tradera. Bild på den kommer imorgon när den är på plats i mitt hem! Är inte hemma nu..

Av Anna - 7 mars 2011 20:36

Jag och min mor samlar poäng tillsammans i coop, och därför blev det denna månad återbäring, och det blev ett nytt rött nagellack och brun utan sol spray till ansiktet fr IsaDora.

 

  

Av Anna - 5 mars 2011 20:56

Idag har det verkligen vara vårlikt väder ute. Synd bara att de blåste..annars helt perfekt! Imorgon ska jag till trästället i skyrup och kolla lite  

Av Anna - 4 mars 2011 18:20

Testade för en stund sedan Frödinge Mejeris nya "Vaniljdröm" Äpple/kanel och vaniljkräm testade jag och det finns även jordgubb & vaniljkräm. Och den var jätte god förutom en sak som jag tryckte mer eller mindre "förstörde" hela pajen och det var florsockret, ni på frödinge borde tänka på att alla kanske inte gilllar florsocker?! För övrig en mkt god paj, den påminner mkt om äpple paj/kaka.

 

  

Av Anna - 3 mars 2011 21:42

Kommer denna vecka fr Ellos.se och är ett par svart/gråa jeans shorts. Dom kostade endast 149 kr.

 

  

Av Anna - 2 mars 2011 07:51

Är trött på att behöva må dåligt nästan två veckor varje månad, först pms c a en vecka sen själva lingon veckan som är värst dom två första dagarna. Vad kan man göra åt detta? Har prövat det mesta och det resulterade mest i att ja då mådde dåligt psykiskt istället för fysiskt. Får väl antingen ringa någon vårdcentral eller barnmorska.

Ovido - Quiz & Flashcards