Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Jul ledigt :)

Av Anna - 14 december 2010 00:13

Idag började min låååånga jul ledighet fr Samhall. Ska vara ledig ända tills 3 januari, ska bli skönt. Men jag önskar just nu att det inte skulle vara så kallt ute så man kunde ut och gå mer, och gå in till stan, idag fick ja ta bussen, för inte så kul att gå när det är

 - 10 grader ute ju  

 

Imorgon får jag se hur vädret blir, är det lika kallt så kommer ja ta bussen in annars ska jag försöka gå in så jag sparar lite pengar.

 

Hoppas att ni alla där ute har haft en bra lucia, själv gjorde jag inget märkvärdigt, mer än att äta en lussekatt.

 
 
Ingen bild

..

14 december 2010 18:14

Alltså hur kan du vara "ledig" hela tiden!? Var fan får du pengarna ifrån att köpa allt ditt jävla krimskramsmög ?

Anna

14 december 2010 19:28

Hemskt vad folk har bekymmer om andra, ta hand om era egna liv istället!

 
Anna-Maria

Anna-Maria

14 december 2010 18:41

Jag tycker inte heller det är roligt att vara ute och gå på vintern, men det är heller inte roligt att behöva ta bussen. Hade hellre gått faktiskt, men när det är så kallt har man inget annat val. Här är bussen jättedyr också, så man får ladda på sitt rabattkort ofta.

Jag och henrik gjorde inget speciellt igår. Ingen av oss tänkte ens på att det var lucia. Det var en helt vanlig dag. Kram!

http://blogg.greatdanemaniac.com

Anna

15 december 2010 17:55

Ja vill ju också gå, men inte kul när det är för dåligt väder. Här kostar det 15 kr till stan utan rabattkort och med 12 kr. Åt ni inte lussekatter?

 
Ingen bild

Bradley

15 december 2010 11:00

Du har skrivit att du behöver vara på Samhall en eller ett par timmar om dagen? Hur kan det ens vara ansträngande för dig?
Du kommer aldrig fixa ett vanligt jobb om du blir så glad över att vara ledigt från något så slappt!

Anna

15 december 2010 17:58

Du vet inte hur min sitation ser ut alls..du känner inte mej. Jag trivs liksom inte på samhall alls mer..varför kan jag inte säga i alla fall inte här

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 november 2011 16:06

Finns nu mera på följande adress   http://annasbakoinredning.bloggplatsen.se   fortsätt att följa mej där! ...

Av Anna - 27 oktober 2011 14:53


 

Av Anna - 17 oktober 2011 18:38

    P.s vill ni ser fler bilder gå in på styleroom.se och sök på Annas_Home ...

Av Anna - 25 september 2011 22:45


   Nonstop cookies24 st125 g smör3 dl socker2 ägg4,5 dl vetemjöl1 dl kakao2 tsk vaniljsocker1 tsk bakpulver1/2 tsk saltNonstopVispa ihop rumsvarmt smör och socker. Vispa ner äggen. Blanda ihop vetemjöl, kakao, vaniljsocker och salt och rör ner det ...

Av Anna - 22 september 2011 23:32

       

Ovido - Quiz & Flashcards