Alla inlägg den 9 september 2010

Av Anna - 9 september 2010 22:20

Har nästan precis gjort chokladbollar  så ni som hälsar på mej i helgen vet vad jag kommer att bjuda på  

 

  

 

Här kommer förresten dom utlovade före och efter bilderna på mig

 

     

Av Anna - 9 september 2010 21:11

Ungefär så känner jag mej just nu, håret blev väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig, hade tänkt mig mer åt det brunare håller men istället bled det åt det rödare..men som tur är så försvinner det om 8 tvättar  

Bilder på håret kommer i ett senare inlägg idag.

Av Anna - 9 september 2010 16:24

Var ju som sagt på arbetsförmedlingn igår, och fick beskedet att jag ska börja på ett ställe i stan som heter Pretium Vita (ligger typ vid yllan), där ska dom hjälpa mig med arbetsrelaterad kartläggning och arbetsträning d v s praktik.

 

Har varit på maxi och handlat lite, köpte viva color mousse nr 64 mahognykoppar, ska bli kul och se hur det blir (före och efter bilder kommer senare idag)

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards