Alla inlägg den 19 september 2010

Av Anna - 19 september 2010 17:08

Här får ni äntligen ta del av en bild på soffbordet som jag köpte på Ikea för en vecka sen.

 

  

 

Har förresten varit och röstat, första gången som jag röstade trots att jag har haft rösträtt i 7 år typ.

Av Anna - 19 september 2010 11:40

I natt hade jag och min kompis problem, med en spindel...som gömde sej under soffan och inte ville komma fram,Vi båda har spindel fobi så det var inte så enkelt, jag tog på mig stövlar, annars vågade jag inte. så fick flytta allt så spindeln blev synlig, men såg inte den först, den hade gömt sej under ett mjukis djur.

 

Nu ska jag snart gå och duscha och sen ska jag gå och posta tradera saker...vet ej om jag ska rösta idag får se.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards